marți, 22 ianuarie 2013

Inele pentru pasari

                     


       


                           CÂTEVA CUVINTE DESPRE INELE

        În urmă cu ceva ani din nevoia de a inela câteva păsări care le aveam în crescătoria mea am căutat  să-mi procur câteva  inele pentru păsări, am găsit, dar nu mi-au plăcut şi am început o documentare acerbă  în domeniu .  Cu muncă (destul de multă), ceva utilaje ,scule, dispozitive verificatoare şi câteva idei inovatoare am reuşit să mi le confecţionez singur.
     Inelarea păsărilor  s-a folosit în secolul XIX,de către ornitologi pentru a putea observa deplasarea păsărilor într-o anumită zonă,comportamentul anumitor perechi ,migraţia lor etc.
     La fel cum se foloseşte sistemul de marcare pentu vaci,oi,câini,pisici,iepuri este necesar şi pentru păsări un sistem de marcare.El ne ajută foarte mult, mai ales pe crescători pentru împerecherea şi reproducerea păsărilor dirijată şi controlată, iar pentru cei care deţin  păsările ca şi pasăre de companie inelul  le furnizează informaţii despre  ea .Ca de exemplu :anul naşterii, crescătorul,ţara de provenienţă etc.
        Putem clasifica inelele în mai multe categorii in funcţie , de
destinaţie,material,formă,culoare, procedeul de de acoperire (anodizare, placare ,vopsire etc) şi altele. Cu descrierea  şi clasificarea lor am să revin mai târziu.


Inele pentru porumbei

Inele pentru canari,papagali,porumbei si găini
       

3 comentarii:

  1. Pot sa va dau comanda de inele personalizate? Vreau sa fie scris numele meu pe ele. Cam cat costa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti sa-mi dati comanda,dar va rog sa ma contactati telefonic pentru detalii,pe inelele mici de 3,2 mm spatiul este cam limitat.

      Ștergere
  2. Inelele au o caliate foarte buna.Sunt multumit

    RăspundețiȘtergere